  • Data: 2012-02-16 12:45:35
    Temat: PIT-36 czy 37.
    Od: beherit / pn <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, znalazłem inne tematy tego typu ale nie taki konkretny.
    Jestem osobą która w 2011 roku w maju założyła jednoosobową działalność
    gospodarczą. Do maja wykonywałem umowy o dzieło z 50% kosztów więc
    zapewne otrzymam jakieś pity-11b.
    Pytanie jaki ja mam PIT złożyć, bo to w sumie nie jest takie do końca
    jasne? Nie wiem czy oprogramowanie pudełkowe rozliczające PITy jest
    przygotowane na takie sytuacje ale wychodzi mi, że za te umowy o dzieło,
    których wiele nie było należy się do skarbówki dodatkowy podatek, choć
    był on już odprowadzany w postaci zaliczki przez Zamawiających.

    pozdr,p.