  • Data: 2006-03-16 07:48:12
    Temat: PIT-2K - problem z wypełnieniem
    Od: "Szymon" <s...@N...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem z wypełnieniem deklaracji PIT-2K.

    Zaciągnąłem w zeszłym roku kredyt hipoteczny na kwotę 240 000 zł.

    Z tego:

    180 000 zł wydałem na zakup mieszkania
    25 000 zł wydałem na zakup garażu
    z reszty poktyłem koszty notariusza i inne oraz część kosztów wykończenia.

    W PIT-2K jest taka formułka:

    W związku z dokonywaniem odliczeń z tytułu spłaty odsetek od uzyskanego w
    roku 2005 kredytu w wysokości (tutaj chyba wpisuję całość - 240 000?),
    udzielonego na sfinansowanie jednej z niżej wymienionych inwestycji mającej
    na celu zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych, której budowa została
    rozpoczęta w roku 2001, a zakończona w roku 2002, oświadczam, że na daną
    inwestycję:

    x zakup nowo wybudowanego itd.

    poniosłem łączne wydatki w wysokości (i tutaj właśnie nie wiem, czy wpisać
    180 000 zł, czy łącznie z garażem, czy łącznie z kosztami wykończenia?).

    Pozdrawiam,

    Szymon