  • Data: 2006-01-31 17:49:45
    Temat: PIT-28 RYCZAŁT
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem z wypełnieniem formularza PIT 28 dla osoby, która osiąga
    przychody z działalności prowadzonej na własne nazwisko, a dokładniej chodzi
    o część L1. Pytanie: czy podatnik ze względu na niski przychód mógł nie
    odprowadzać w poszczególnych miesiącach kwot ryczałtu ( nie kontaktować się
    z "fiskusem" cały rok)? Jeśli tak, to wszystko chyba Ok i w części L.1
    należy wpisać "0" (?)

    Niestety wiem, że być może niezbyt szczegółowo, w dodatku zawile, piszę,
    jednak z pytaniem zwrócił się do mnie znajomy, który prosi o pomoc, a ja
    kompletnie nie mam pojęcia, czy słusznie rozumuję (po prostu pracuję na
    umowę o pracę, a że z wykształcenia ekonomista, to ludzie pytają;-)

    Ze względu na powyższe oraz pilność sprawy (chyba do dziś należy złożyć
    zeznanie - na szczęście działają urzędy pocztowe całą dobę:), proszę o
    pomoc.

    Pozdrawiam
    T.N.