  • Data: 2005-12-29 20:29:57
    Temat: PIT-2 i adres zamieszkania
    Od: "Introligator" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Głupia sprawia, ale wolę spytac niż później mieć jakieś problemy w 2007.
    Otóż, w US do którego zazwyczaj składałem co roku PIT-y mają info,
    że mam adres zamieszkania X oraz adres zameldowania Y. Oczywiście,
    US dla adresu Y jest gdzie indziej. I teraz w 2006 będę miał np.
    1) umowę o dzieło gdzie płatnik na PICIE bodaj 8B wpisze mój adres
    zamieszkania X, oraz 2) umowę zlecenie gdzie płatnik na PICIE
    ale-już-nie-wiem-którym wpisze jako mój adres zamieszkania adres Y.
    Ja w każdym bądź razie wpisałem ten adres Y na PIT-2.
    Czy tak może być? Tak sumie, to się przecież te adresy mogą z(a)mieniać
    w ciągu roku x-razy... ;-]

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi,
    Piotr Front