  • Data: 2005-12-29 23:31:17
    Temat: Re: PIT-2 i adres zamieszkania
    Od: "Introligator" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał(a):

    > Po pierwsze tytuł.
    > Jest to oświadczenie PRACOWNIKA
    > Pytanie za 100% - co trzeba z kims podpisac, by byc pracownikiem?
    > Umowe kupna-sprzedazy, darowizny, zlecenia - a moze jakas inna?
    >
    > Zgaduj zgadulo!

    Nie bardzo rozumiem czemu ten wątek zjechał do takich pytań.
    Przecież wiadomo, że umowe zlecenia. Zresztą pisałem o takowej.
    Tylko ja niestety nie wiem co ma piernik do wiatraka tutaj.
    Generalnie miałem wątpliwość przez Toma N czy rzeczywiście muszę/
    powinienem wypełniać tego PIT-2. Tymczasem to chyba nabijacie
    się z mojej głupoty, względnie niewiedzy ;-)

    pozdrawiam,
    PF