  • Data: 2004-04-16 11:30:09
    Temat: PIT
    Od: "tipesto" <a...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Prosze o pomoc w sprawie adresu pod ktory wyslac zeznanie podatkowe za
    zeszly rok:

    Dostalam z pracy PIT za zeszly rok. W dokumencie wpisany jest moj adres
    zamieszkania w miejscowosci A (a jestem zameldowana w B).
    Natomiast w dwoch PITach z umow o dzielo wpisany jest moj adres w B (jedna
    umowa
    podpisana byla na poczatku a druga na końcu roku).
    W zeszlym roku podatek rozliczalam rowniez w B.
    Pytanie:
    Dokad mam teraz wyslac zeznanie podatkowe? Do wlasciwego urzedu w A czy do
    wlasciwego urzedu w B? Jesli mam wypelnic dokument korekty (to jest chyba
    NIP-F czy cos takiego) to dokad ja wyslac? do A czy do B? Czy mam te korekte
    zalaczyc do zeznania czy wyslac osobno?

    Pozdrawiam,

    Tipesto