  • Data: 2007-01-14 21:51:27
    Temat: PCC-3 opłata za wpis do hipoteki
    Od: bez spamu <"marceli-szpak(bez spamu)"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam mały dylemat. Muszę zapłacić podatek od wpisu do hipoteki
    PCC-3, mieszkanie kupione w stolicy ale nie mam tu jeszcze meldunku. Czy
    mogę to zrobić w urzędzie w Warszawie, czy trzeba jechać do rodzinnego
    miasta? Dodatkowo mam pytanie czy jeżeli mieszkanie jest na 2 osoby
    50\50 % to czy i z podatkiem opłacamy oddzielnie?