  • Data: 2003-12-04 05:29:48
    Temat: PCC
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupiłem samochod w komisie. Wystawiono mi tam fakture ( samochod nie jest
    na dzialanosc ) i poinformowano mnie ze juz nie musze płacic PCC,
    poniewaz oni go odprowadzają. Nie dali mi zadnego kwitka i tak
    naprawde nie mam pewności czy go zapłacili.
    Czy jesli wystawia sie fakture sprzedazy ( komis był włascicielem tego
    samochodu ... to nie była umowa komisu) to obowiązki opłacenia PCC
    przechodza na sprzedającego??

    Jak pojde do skarbowki to mi powiedza ze oczywiscie mam zapałacic ,
    wiec jesli ktos cos na ten temat wie to prosze o wyjasnienia.

    Pozdrawiam
    A.