eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOrko, pomocy. Przetwarzanie danych (nierezydent) a 0% Vat › Orko, pomocy. Przetwarzanie danych (nierezydent) a 0% Vat
    From: "BachaBa" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Orko, pomocy. Przetwarzanie danych (nierezydent) a 0% Vat
    Date: Thu, 28 Feb 2002 06:07:26 +0100

    Orko - zwracam sie po raz pierwszy z prosba - dostalem namiary na Ciebie w
    innej grupie.
    Otoz, rozpoczynam dzialalnosc - wprowadzanie oraz edycja danych w
    istniejacej bazie danych.
    Moj klient - firma znajdujaca sie we Francji (nierezydent?), przesyla mi
    internetem bazy danych czesciowo wypelnione, ja pracuje an tych danych
    (modyfikuje, edytuje, wprowadzam nowe), korzystam przy tym z katalogow i
    folderow udostepnionych mi przez zleceniodawce.
    Wg rozporzadzenia MF - przepisy wykonawcze uwazam, ze moge okreslic swoja
    dzialalnosc jako przetwarzanie danych dla nierezydenta w zwiazku z czym moge
    korzystac z zerowej stawki VAT.
    Mam jednak pewne obawy, jak do tej sprawy moze podejsc US oraz jak ja
    powinienem temat ruszyc.
    Jesli temat jest prawdodpodobny to czy musze wystapic do GUS-u o odpowiedni
    PKWiU oraz czy dzialalnosc okreslona w nadanym Regonie musi calkowicie
    odpowiadac prowadzonej dzialalnosci.
    W regonie mam "uslugi zwiazane z bazami danych" - EKD 7240, natomiast
    "przetwarzanie danych" to juz 7230.

    Prosze o pomoc sprawa jest dla mnie bardzo wazna
    Dziekuje
    BachaBa