  • Data: 2004-10-18 11:37:31
    Temat: Opodatkowanie marży-art.120 ustawy o p.t.u.
    Od: "Magdalena Gasik" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc w sprawie rozliczania na zasadzie marży zgodnie z art.120
    ustawy o VAT.
    Co wchodzi w "cenę nabycia" towaru używanego, a dokładnie auta kupionego za
    granicą w celu dalszej odsprzedaży. Przed sprzedażą ponoszone są koszty
    akcyzy, VAT-25 ( 150,- zł), rejestracji, badania technicznego, tłumaczenia
    dokum. zakupu, naprawy.
    Ponadto czy należy wystąpić do US z wnioskiem o ustalenie wskaźnika %
    zgodnie z art.90 ust.8 ustawy ponieważ mam do czynienia ze sprzedażą op. i
    zw.? Czy w związku z tym, wszystkie koszty ( dot.auta i ogólnozakładowe) a
    tym samym podatek VAT naliczony ulega tym ograniczeniom?
    Przeczytałam wszystko co mi wpadło w ręce i nadal niewiela wiem.