  • Data: 2011-07-04 10:23:45
    Temat: Odwieszanie dzialalności
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak liczony jest okres zawieszenia urzędowo?
    Jakoś ni jak nie mogę zrozumieć zapisu z art 14a ust1a i 1b. Dokładnie
    chodzi mi taką sytuację:

    we wniosku o zawieszenie od 01 sierpnia 2009 podano przewidywany
    okres zawieszenia 24 miesiące i UM wygenerował sobie na podstawie
    tego wniosku wpis o zawieszeniu od 01.08.2009 do 01.08.2011.
    To tak się liczy te miesiące?
    Jakoś nie zwróciłem na to uwagi, że taki dali wpis, ale wg moich rachunków
    to jest 24 miesiące i 1 dzień :-)

    No i jak teraz to odwieszać od 01.08 czy od 02.08
    Ma być odwieszone do 31.08 i od 01 wrzesnia znowu zawieszone.
    Są jakieś interpretacje, że 24 miesiące są maksymalnym całkowitym czasem na
    jaki można zawiesić działalność?
    Jakoś z ustawy nie wynikają dla mnie żadne ograniczenia w ilości zawieszeń.