  • 1. Data: 2003-03-22 15:47:21
    Temat: Odsetki za zwłokę
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Jestem pierwszy raz na grupie a to dlatego, że przeszukiwałam archiwum,
    grzebałam w internecie ale nie znalazłam rozwiązania swojego problemu.
    Czy ktoś zna linki, skąd mogłabym ściągnąć program do liczenia odsetek?
    Wiem, że gdzieś takie są ale jakoś nie mam szczęścia ich znaleźć.
    Będę wdzięczna za pomoc.

    Wiewióra
    l...@p...onet.pl
    pisząc na priva z adresu usuń .spam.

  • 2. Data: 2003-03-22 17:00:53
    Temat: Re: Odsetki za zwłokę
    Od: j...@g...pl (Izulka)

    Wiewióra

    >Czy ktoś zna linki, skąd mogłabym ściągnąć program do liczenia odsetek?

    www.infor.pl
    Na dole po prawej pozycja KALKULATORY, popozycja "więcej kalkulatorów", dalej
    do wyboru do koloru :-) Zaokrąglanie odsetek podatkowych do 10 groszy.

    http://www.pit.pl/pages/250.php
    Obliczenia co do grosza.

    Programów ściągnąć się nie da, tylko do doraźnego zastosowania.

    Pozdrawiam
    Izz

  • 3. Data: 2003-03-22 22:47:30
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Izulka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.pit.pl/pages/250.php
    > Obliczenia co do grosza.
    >
    > Programów ściągnąć się nie da, tylko do doraźnego zastosowania.

    Dziękuję bardzo za pomoc

    Pozdrawiam

    Wiewióra