  • 1. Data: 2005-04-21 08:08:01
    Temat: Odsetki z konta -czy to przychód
    Od: "gol" <g...@p...onet.pl>

    Właśnie załozyłem konto na działalność. Bank przysał mi wyciąg za miniony
    miesiąc. Na wyciągu mam 2,13zł odsetek. Jak to potraktować, jako przychód i
    wpisać do KPiR? A może nie uwzględniać tego nigdzie? Prosze o poradę. Z góry
    dziękuję.

    GOL

  • 2. Data: 2005-04-21 09:46:47
    Temat: Re: Odsetki z konta -czy to przychód
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gol" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie załozyłem konto na działalność. Bank przysał mi wyciąg za miniony
    > miesiąc. Na wyciągu mam 2,13zł odsetek. Jak to potraktować, jako przychód
    > i wpisać do KPiR

    dokładnie tak

  • 3. Data: 2005-04-21 09:57:04
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Właśnie załozyłem konto na działalność. Bank przysał mi wyciąg za miniony
    > miesiąc. Na wyciągu mam 2,13zł odsetek. Jak to potraktować, jako przychód
    > wpisać do KPiR
    Tak, w rubryce pozostałe przychody (jakoś tak).
    Darek

  • 4. Data: 2005-04-22 05:29:27
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "pisarz" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    > Tak, w rubryce pozostałe przychody (jakoś tak).

    A opłata za prowadzenie konta i przelewy jako koszt.

  • 5. Data: 2005-04-22 08:51:45
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > A opłata za prowadzenie konta
    A niby czemu nie?? Potrzebujesz konta, to go masz.
    A że jest kosztowne, no to trudno.

    > przelewy jako koszt.
    Jak wyżej. Z tym, że mowa o przelewach "służbowych",
    tzn związanych z prowadzeniem działalności...

  • 6. Data: 2005-04-25 14:44:28
    Od: "gol" <g...@p...onet.pl>

    Dziękuję wszystkim