  • 1. Data: 2005-04-21 08:27:28
    Temat: ulaga budowlana => remontowa!!
    Od: "darek" <c...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów. Przez ostatnie 4 lata korzystam z ulgi
    budowlanej. W picie D jest takie pole "Limit odliczeń w latach "92-03". Ja
    praktyczne te kwote wykorzystałem - pozostało pare złotych.
    Czy powinienem, muszę (mam obowiązek?) wykazać te kwotę z lat poprzednich jeśli
    za rok 2004 nie wykazuje żadnych poniesionych wydatków? dla ulgi budowlanej??
    A ponieważ wydatki które dokonałem bardzo ładnie "wpasowują " się do ulgi
    remontowej (no bo przecież gdzieś mieszkam), tam mam zamiar przerzuć koszty.
    pozdrawiam
    darek