  • Data: 2011-07-16 10:54:30
    Temat: Odsetki kredytu - koszt prowadzonej działalności
    Od: Rafał <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W październiku ubiegłego roku rozpocząłem działalność gospodarczą i
    również w październiku wciągnąłem swój prywatny samochód jako środek
    trwały co by go sobie amortyzować.
    Na ten samochód kończę spłacać kredyt samochodowy , praktycznie jeszcze
    rok czasu mi pozostał. I tak sobie teraz myślę że mógłbym wrzucać w
    koszty prowadzonej działalności spłacane co miesiąc odsetki od tego
    kredytu. Czy mój tok myślenia jest poprawny ? Oczywiście mówię tu o
    odsetkach od czasu kiedy samochód został środkiem trwałym.
    Do tej pory te odsetki pomijałem w kosztach ponieważ są one malejące i
    dużo ich nie było Natomiast ponieważ jest to kredyt we frankach a
    wiadomo co się z nim dzieje to trochę się ich od października zebrało.
    Czy można więc je zsumować tj. od listopada ubiegłego roku do dzisiaj (
    czyli odsetki fizycznie spłacone ) i wrzucić w koszty za sierpień tego
    roku ??

    pozdrawiam Rafał