    From: Mad Max <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odprawa celna paczki
    Date: Wed, 07 Mar 2007 15:53:10 +0100

    Witam

    Otrzymałem paczkę ze sklepu internetowego z Chin
    Niestety trafiła do oclenia i mam z tym mały problem.
    Dostałem zawiadomienie o nadejściu paczki do tego załączony kwit
    nadania paczki z poczty EMS z Hong Hongu oraz trzy kopie faktury "Custom
    Invoice". W zawiadomieniu jest informacja o potrzebie dostarczenia
    przetłumaczonych dokumentów dokonania zakupu , a ja nie wiem czy musze
    przetłumaczyć sama fakturę czy również i kwit nadawczy powinien być
    przetłumaczony.

    Druga sprawa dotyczy adresata przesyłki.Paczka została źle zaadresowana.
    Zamiast imienia i nazwiska wpisano nazwę strony internetowej którą
    podałem w formularzu rejestracyjnym sklepu. Moje imie i nazwisko jest
    tylko na fakturze jako dane osoby odpowiedzialnej za odbiór.

    Czy moge miec problem z odbiorem tej przesyłki?

    Pozdrawiam

    Maciek