eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy mogę odliczyć fundusz remontowy od mieszkania zakupionego w sierpniu? › Odp: czy mogę odliczyć fundusz remontowy od mieszkania zakupionego w sierpniu?
    From: "beny76" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: czy mogę odliczyć fundusz remontowy od mieszkania zakupionego w
    sierpniu?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 09:11:11 -0400

    jezeli chodzi o odliczenia FR to sprawa ma sie tak:

    mozna odliczyc kwote FR jezeli wspolnota ma podjeta uchwale o funduszu rem
    ontowym, a na dowodach wplat jest wyszczegolnione, ze sa to kwoty wplacane
    na FR. Urzad Skarbowy bedzie mogl zadac od Ciebie potwierdzenia odliczonych
    sum. I Ty wtedy musi okazac dowody wplat j.w. Nie wazne czy za pol roku, czy
    za 2 miesiace. Ale tez prawdopodobnie bedziesz musial okazac akt notarialny,
    ze byles w tym okresie wlascicielem lokalu. I jeszcze jedno - wlasciciel nie
    placi czynszu, tylko zaliczki na poczet utrzymania nieruchomości wspolnej.
    Nie myl pojec zaliczka i czynsz. Czynsz placa najemcy.

    Z tego co wiem, to wydruki bankowe elektroniczne nie wymagaja pieczeci, ani
    podpisow. Mowi o tym prawo bankowe (prawdopodobnie) . Ale mozesz zadac pot
    wierdzenia podpisem swojego zlecenia. Np. w mbank`u kosztuje to 5 PLN i pr
    zychodzi listem w ciagu 5 dni.

    beny76