  • Data: 2002-03-08 16:13:40
    Temat: Odp: Wersja 5,00a Symfonia
    Od: "Andrzej Lesiak" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuję na początek uważnie przeczytać dokument Bilans
    przekształcenia.rtf,
    który po instalacji programu znajduje się w głównym katalogu programu.

    Generalnie mamy 2 wariany "przejścia" - każdy z nich ma swoje wady i zalety,
    o tym króty wybrać (nowa firma czy kontynuacja starej) nalezy zadecydować po
    przeanalizowaniu konkretnej systuacji danej firmy.
    Jeśli piszesz że nie masz jednostek powiązanych to pewnie łatwiej będzie
    kontynuować działalność niż zakłądać nową firmę i przenosić rozrachunki...

    Jeszcze jedna uwaga - ok 90% naszych klientów decyduje się na nasze
    wsparcie przy prześciu na rok 2002.
    Nowelizacja ustawy wprowadza wiele zmian i łatwo się w tym wszystkim pogubić
    (ot coćby trywialne pytanie - czy musimy w planie kont stosować podział na
    jednostki powiązane jeśli takich nie mamy na dziń dzisiejszy ?) Sugerowałbym
    zasięgnięcie konsultacji lub wręcz zamówienie wizyty w firmie która wam
    sprzedała Symfonię aby sprawnie wykonać tę operację i niepotrzebnie się nie
    napracować.

    pozdrawiam,
    Andrzej Lesiak
    ---