  • Data: 2003-04-14 12:12:53
    Temat: Odp: Pytanie o pobrany VAT
    Od: "KD" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Nie jestes VATowcem. Na dodatek firma w tej chwili nie może sobie
    > tego VATu odliczyc, o czym pewnie nie wie.
    >
    > Generalnie, że tak sie wyraże "co Ci do łba strzeliło???"
    > Właścicie powinienes sie jak najszybciej zgłości do VAT - jeżeli od
    > wystawienia faktury minęło ponad 7 dni to jeszcze mandat dostaniesz za
    > spóźnione zgloszenie.
    > Drugie wyjście, nie do końca zgodne z przepisami to wycofać tą fakturę
    > od kontrahenta, wystawic rachunek i ODDAĆ to co zabrałes nienależnie.
    >
    > Nawet nie wiem jakie będa tego dalsze konsekwencje bo o takiej
> [...]

    Zadne cwaniactwo! Dopiero zaczynam dzialalnosc i widze, ze brak wiedzy moze
    kosztowac!
    A sklonilo mnie do tego zdanie zapisane w umowie z kontrahentem:
    "wynagrodzenie 1000 pln + podatek od tow. i usl."
    Wiec tak wystawilem! - z vatem :-(
    Mowisz oddac ten vat... Komu? Kontrahentowi czy panstwu? Jestem gotow to
    zrobic oczywiscie ....
    K.