  • Data: 2003-04-03 20:46:07
    Temat: Odp: Odp: umowa o dzielo + DG
    Od: "D.A." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeżeli uznajesz za problem wykonanie usługi w ramach DG...
    > ja tam takich problemów nie mam - za usługe wystawiam FV a poniesione
    > wydatki biorę w koszty...

    "Problem" to niska wartosc kosztow uzyskania przy mojej dzialalnosci.
    Zaczalem sie zastanawiac jak tu podejsc do kosztow od strony 50% - uslugi
    podchodza pod prawa autorskie. Gdyby wykraczaly poza zakres mojej
    dzialalnosci zrobil bym umowe o dzielo+rachunek jak od osoby fizycznej bez
    dzialalnosci. A tak to chyba zastanowie sie nad zmiana wpisu do ewidencji.

    Pozdrawiam

    D.A.