  • Data: 2003-04-13 12:44:33
    Temat: Odp: Nie zapłaciłem ZUS za 4 miechy!
    Od: "vowa" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podobną sytuacje do ciebie. ()
    Na razie mnie nie stać na opłacenie zaległości ale wiem
    że w przypadku podpisania układu w Zusie odsetki od zaległości spadają
    o połowę od momentu podpisania układu.

    Również mi przykro, że tego nie zapłaciłem.
    Również odmówiono mi wystawienia legitymacji mimo iż od tamtego czasu płacę
    składki.
    Tak więc zdecydowałem że jestem zdrowy i od 3 lat jestem.