  • Data: 2003-03-05 08:58:34
    Temat: Odp: DG studenta - kilka pytan
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > Znaczy, kontrahent liczyć nie umie :>
    > Owszem, wiemy że są tacy.
    > Ale przynajmniej ty pomyśl: wystawiam fakturę za 1000zł netto.
    > Wytłumacz mi, co traci odbiorca (VATowiec):
    > - rachunku na kwotę 1000zł
    > - faktury za 1000zł netto, 1220zł brutto (z VAT)

    No co Ty Gotfryd, chłopaki gospodarkę chca ratowac a Ty im mieszasz ;)

    Jasna rzecza jest, ze jezeli za kontrahentow beda mieli VAT-owców to Ci
    chetniej beda wspolpracowali z firmami, ktore wystawia im faktura a nie
    rachunek.
    Swoja droga w jaki sposob wystawisz rachunek na 1000 jezeli koszty np zakupu
    poiniosles wraz z vatem.
    Co innego gdyby to byly uslugi - tylko.

    Ech....

    A moze to sledzik ;)