    From: "tatinek" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: ABOLICJA 12 %
    Date: Fri, 27 Sep 2002 10:00:23 +0200

    HANIA ...
    > Nie wiem jak Wy ale ja czuję się oszukana. Nie opłaca się w tym kraju być
    > uczciwym obywatelem.
    [..]

    No cóż, to jest po prostu oznaka słabości państwa, które nie potrafi
    wyegzekwować należności. Pytane tylko czy tak jest "na szczęscie" czy
    "niestety"??;)) Myśle jednak, że nie ma się co tu doszukwać jakiś
    emocjonalnych podtekstów. Oni po prostu potrzebują dramatycznie kasy, więc
    wymyślają co tylko się da, żeby coś jeszcze wycisnąć. Moim zdaniem się
    przeliczą;)) Może kilku "baronów" zdecyduje się zalegalizować i przy okazji
    wyprać trochę zaskórniaków, ale cała masa szarej strefy (straganiarze,
    taksówkarze, akwizytorzy itd... bez urazy;)) ) zwyczajnie to oleje.

    przy okazji witam, to mój debiut na tej grupie

    --
    pozdro tatinek