  • Data: 2002-09-27 15:34:37
    Temat: Re: ABOLICJA 12 %
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rob" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:an11du$4tt$1@szmaragd.futuro.pl...
    > witam grupowiczow,
    > sejm uchwalil ustawe o abolicji podatkowej,lepiej zatajac niż płacic ?
    > 19 % 30 % % po co ? lepiej 12%
    > moze panowie mamy jakies ciekawe propozycje w koncu jesli jest ustawa to
    > chyba trzeba ja wykorzystac ;-)

    Obawiam sie ze to moze obrocic sie przeciwko tym ktorzy chca
    skorzystac z dobrodziestwa tej ustawy. W latach 40-tych byla juz akcja
    ujawniania sie zolnierzy i partyzantow AK. Zdecydowanej wiekszosci miimo
    pozornych gwarancji bezpieczenstwa nie wyszlo to na zdrowie.
    Zastanawiam sie czy nie zlozyc korekt zeznan rocznych za lata
    ubiegle i wykazac dochodow zerowych - odbierajac znaczne nadplaty podatku
    dochodowego a pozniej zglosic ze moje dochody za ten okres w rzeczywistosci
    byly o wiele wieksze i skorzystac z abolicji. Po wstepnym przeczytaniu
    ustawy wydaje mi sie ze cos takiego jest mozliwe i znow pieniazki zamiast
    przyjsc do kasy Panstwa znow z niej wyjda
    pozdrawiam