  • 1. Data: 2007-03-25 08:20:54
    Temat: Odliczenie za neostrade a data zaplaty!!!
    Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>

    Mam takie pytanie do szanownych grupowiczów.
    Jest rachunek za neostrade, który powinien być zapłacony w grudniu 2005
    roku.
    Został zapłacony w styczniu 2006 roku.
    Czy za 2006 rok mogę tą kwotę odliczyć czy też nie.
    Inaczej, co się liczy?
    Termin zapłaty na fakturze, czy też faktyczna data zapłacenia za fakturę?
    Dziękuję i pozdrawiam grupowiczów
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-03-26 09:39:50
    Temat: Re: Odliczenie za neostrade a data zaplaty!!!
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm>

    data faktycznej zapłaty

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2007-03-26 15:55:54
    Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Harry" <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Harry
    > gg 833844
    > !!! Popraw adres przy odpowiadaniu na priv !!!

    Dzieki
    Wojtek