  • 1. Data: 2007-03-24 18:52:36
    Temat: leasing - pomocy!
    Od: "dosia" <l...@o...pl>

    Mąż na DG wziął samochód w leasing w promocji było ubezpieczenie na
    życie. Mąż zmarł, chciałam przejąć leasing, ale powiedziano, że firma
    ubezpieczeniowa spłaci za mnie resztę rat leasingowych, ale nikt nic
    nie wie (albo nie chce) powiedzieć o wykupie po spłaceniu. Za ile
    będzę mogła wykupić samochód za 1% czy po cenie rynkowej.

  • 2. Data: 2007-03-28 13:23:59
    Temat: Re: leasing - pomocy!
    Od: ds<s...@d...pl>

    > M=B1=BF na DG wzi=B1=B3 samoch=F3d w leasing w promocji by=B3o ubezpieczeni=
    > e na
    > =BFycie. M=B1=BF zmar=B3, chcia=B3am przej=B1=E6 leasing, ale powiedziano, =
    > =BFe firma
    > ubezpieczeniowa sp=B3aci za mnie reszt=EA rat leasingowych, ale nikt nic
    > nie wie (albo nie chce) powiedzie=E6 o wykupie po sp=B3aceniu. Za ile
    > b=EAdz=EA mog=B3a wykupi=E6 samoch=F3d za 1% czy po cenie rynkowej.

    fddf

    -> http://usenet.pomocprawna.info