  • Data: 2006-04-15 16:00:37
    Temat: Odliczenie za Internet i wspolne rozliczenie?
    Od: Jarosław Rafa <r...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam proste (mam nadzieje) pytanie:
    Rozliczam sie z podatku PIT wspolnie z zona. Czy zebym mogl skorzystac z
    podwojnego odliczenia za Internet (zarowno ja, jak i zona), faktury
    musza byc wystawione na obydwa nasze nazwiska? Bo jezeli tak to niestety
    przepadlo, gdyz umowa z providerem jest zawarta na mnie i rowniez na
    moje nazwisko (tylko) wystawiane sa faktury...
    Czy tez moze jest mozliwosc podwojnego odliczenia takze w sytuacji, gdy
    faktury sa tylko na mnie?
    I jeszcze jedno pytanie:
    czy do odliczenia za Internet moge wziac kwoty z faktur z calego 2005
    roku, czy tez dopiero od momentu kiedy wszedl VAT na Internet, czyli od
    marca? (faktury mam za caly rok).
    --
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa