  • 1. Data: 2005-03-19 10:27:52
    Temat: Odliczenie wpłat na izbę aptekarską
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    Witam,
    O ile się nie mylę, za 2004 nie można już odliczyć wpłat na Izbę aptekarską
    itp.? Czy mam rację?

  • 2. Data: 2005-03-19 17:18:37
    Temat: Re: Odliczenie wpłat na izbę aptekarską
    Od: KM <k...@m...pl>

    Bridget napisał(a):
    > Witam,
    > O ile się nie mylę, za 2004 nie można już odliczyć wpłat na Izbę aptekarską
    > itp.? Czy mam rację?

    Nie ma ulgi pod tytułem: składki na rzecz organizacji do której
    przynależność jest obowiązkowa.

    Nie ma natomiast problemu z wrzuceniem tych składek w koszty
    działalności gospodarczej jeśli takową się prowadzi.

  • 3. Data: 2005-03-20 08:17:48
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    > Nie ma ulgi pod tytułem: składki na rzecz organizacji do której
    > przynależność jest obowiązkowa.
    >
    > Nie ma natomiast problemu z wrzuceniem tych składek w koszty
    > działalności gospodarczej jeśli takową się prowadzi.

    Nie, niestety - jest to umowa o pracę i dotychczas wpłaty z tego tytułu były
    odliczane w PIT-O.
    Dziekuję za odp.