  • 1. Data: 2005-03-19 04:32:44
    Temat: urzednik
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

    witam

    mam pewne informacje i doniesienia ze na jednej z urzedow pocztowych pracuje
    od rana tylko jedna osoba. Wiem ze to moze byc normalne, ale chcialbym zajac
    sie jak na razie tylko tym jednym przypadkiem.
    1 - Czy to jest zgodne z prawem zeby utrzad pocztowy otwierala tylko jedna
    osoba??
    2 - Czy to jest zgodne z prawem zeby w ogole jedna osoba pracowala na
    stanowisku pracy nie majac asekuracji i ubezpieczenia ze strony drugiej
    osoby?? (np zaslabniecie danej osoby lub inny wypadek przy pracy -w
    przypadku jednej osoby na nikogo nie mozna liczyc).

    bardzo prosze o odpowiedz lub ewentualnie o link do jakis artykulow
    pozdrawaim

  • 2. Data: 2005-03-19 04:44:13
    Temat: Re: urzednik
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    chemikpriv1 wrote:
    > witam
    >
    > mam pewne informacje i doniesienia ze....

    A powiedz mi co to ma wspólnego z podatkami.

  • 3. Data: 2005-03-19 05:45:19
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl>

    no wlasnie nie wiem - sorrki