  • 1. Data: 2005-03-17 19:30:15
    Temat: Odliczenie VAT za alufelgi do samochodu osobowego (dzial. gosp)
    Od: "Tomirek" <t...@o...pl>

    Witam!
    To moj pierwszy post tutaj ale kiedys trzeba zaczac.
    Sprawa wyglada tak:

    1. Prowadze dzialalnosc gospodarcza i jestem VATowcem
    2. Uzywam samochod osobowy zarejestrowany na zone (mam spisana umowe
    uzyczenia)

    Pytanie:
    Czy przy zakupie felg aluminiowych moge odliczyc VAT? Czy tylko od
    dochodowego?
    W archiwum grupy znalazlem watek, ze mozna ale jest juz dosc leciwy i nie
    wiem czy cos sie zmienilo
    http://tinyurl.com/4xg34

    --
    Pozdrawiam,
    Tomir Miotke

  • 2. Data: 2005-03-17 22:16:53
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d1clr9$9uv$1@news.onet.pl>, Tomirek wrote:

    > Pytanie:
    > Czy przy zakupie felg aluminiowych moge odliczyc VAT? Czy tylko od
    > dochodowego?

    Ja jestem totalnym amatorem od prawa i DG ale zapytuje:
    Pytanie nakierowujace:
    JAK odlicasz INNE wydatki dotyczace tego samochodu ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2005-03-18 15:05:31
    Od: "Tomirek" <t...@o...pl>

    > Ja jestem totalnym amatorem od prawa i DG ale zapytuje:
    > Pytanie nakierowujace:
    > JAK odlicasz INNE wydatki dotyczace tego samochodu ?
    > --
    >
    > czeslawATdemonDOTslpDOTpl

    Juz wiem :) Ja nic nie odliczam bo robi mi to znajoma ksiegowa ale jak
    zaczalem sie zastanawiac czy kupic alusie to bylo juz po 20:00 i za pozno
    bylo, zeby do niej dzwonic :) A jako, zem czlowiek w goracej wodzie kapany
    to zamiast poczekac na dzien nastepny wrzucilem posta tu :)
    No ale juz wszycho wiem :-D