  • 1. Data: 2005-03-17 15:51:07
    Temat: pytanie o fakture z UE
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam problem i nie wiem jak go rozwiazac. W firmie transportowej polskiej (
    PKPiR, VAT, memorial), kierowcy tankuja paliwo na karty, nie placac gotowka.
    Jednak nie korzystaja z kart firmowych, tylko z kart niemieckiego
    przewoznika, dla ktorego firma jezdzi. Na koniec miesiaca przewoznik ten
    wystawia dla firmy polskiej rachunek, zalaczajac stosowne rozliczenie. W
    rachunku tym uwzglednione sa ceny netto, bez vat. Mam w zwiazku z tym
    pytanie: czy firma polska powinna wystawiac do takiego rachunku fakture
    wewnetrzna i tym samym naliczac vat? do tej pory rachunek taki byl
    przeliczany na zlotowki i ksiegowany w PKPiR jako koszt, natomiast do
    deklaracji VAT-7 nie byl w ogole kwalifikowany.
    Z gory dziekuje za rady
    Kurka