  • 1. Data: 2005-03-17 17:23:46
    Temat: renta małoletniego dziecka
    Od: "Lukasz" <n...@w...pl>

    witam wszystkich

    sytuacja wyglada tak: matka samotnie wychowująca dwójke małoletnich dzieci
    które maja rente po ojcu, otrzymala pit 40A, w poz 37 jest wykazany dochod
    z tytulu "renta krajowa małoletniego dziecka" otrzymala takze pit 8c z
    "zespołu opieki społecznej" gdzie wykazano przychód w wys. 818,76
    (poz. 40) z tytulu "wynagrodzenie z ust. 203 - wyrok sądu pracy ... i na
    koncu imie syna. Problem polega a tym ze nie bardzo wiem gdzie to ująć
    jezeli wogole ona musi cos skladac, wiec..

    z góry dzieki za wszelki sugestie!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-17 17:50:11
    Temat: Re: renta małoletniego dziecka
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > koncu imie syna. Problem polega a tym ze nie bardzo wiem gdzie to ująć
    > jezeli wogole ona musi cos skladac, wiec..

    hmm, po mojemu pit-36 i pit-m
    ale to tak na szybko wymyśliłem