  • Data: 2006-03-18 16:49:10
    Temat: Odliczenia w kwocie brutto
    Od: "Pawel Rosiak" <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Prowadze małą firmę ( 2 pracowników + ja).
    Kupiłem poprzez internet (płacąc kartą) program komputerowy, od Belgijskiej
    firmy.
    Otrzymałem fakturę VAT, dostawca naliczyl belgijski podatek w wysokości 21%.

    Nie jestem zarejestrowany do prowadzenia zakupów wewnątrzwspólnotowych.
    Zakupiony program będzie używany bezpośrednio w firmie, nie jest
    przeznaczony do odspzredaży.

    Czy mogę w takiej sytuacji zaksięgować otrzymaną fakturę w kwocie brutto?
    To, że nie mogę odliczyć Vatu jest oczywiste.

    Szukam od godziny, google albo zglupialy, albo raczej ja zglupialem...

    Pozdrawiam,

    Paweł Rosiak