  • 1. Data: 2006-01-13 10:00:33
    Temat: Odliczenia od dochodu i podatku 2005
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    Mam takie pytania i watpliwosci:
    1. Czy przysluguje mi prawo odliczenia od podatku kosztow poniesionych
    na modernizacje mieszkania (w 2005 roku kupilem nowe mieszkanie,
    wczesniej nie korzystalem z tzw. ulgi remontowej)
    2. Czy odsteki od kredytu mieszkaniowego odlicza sie w calosci czy tylko
    jakis procent? (wiem ze program do robienia PITow sam to liczy, ale
    jeszcze nie mam pitow z pracy wiec nie uzywalem tego programu)
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich!!!
    rajusan