  • 1. Data: 2006-01-13 10:15:14
    Temat: Jak skorygować nazwę towaru na fakturze?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jak skorygować nazwę towaru na fakturze?

    Notą czy fakturą korygującą?

    Ściślej - jest pozycja: 'Dostęp do internetu, 01.01.2006-31.01.2006' za 100
    zł netto. Chcę zmienić na 'Dostęp do internetu, 01.01.2006-28.02.2006' za tę
    samą kwotę (czyli dać miesiąc gratis, ew. patrząc od innej strony - zniżkę
    w abonamencie).

    Wydaje mi się, że fakturą korygującą. Right?

    P.

  • 2. Data: 2006-01-13 10:23:31
    Temat: Re: Jak skorygować nazwę towaru na fakturze?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dq7uji$o7h$2@proxy.provider.pl>
    Paszczak <s...@h...pl> pisze:

    > Wydaje mi się, że fakturą korygującą. Right?

    Dokładnie.
    Notę wystawia odbiorca faktury, gdy coś mu się nie zgadza np. w danych
    firmy.
    A wystawca wystawia fakturę korygującą.

    --
    PozdrawiaM