  • 1. Data: 2004-03-08 15:43:50
    Temat: Odliczenia kosztów za naukę w szkole wyższej
    Od: "roxy" <w...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Czytelników
    Mam pytanie zwązane z odliczeniem kosztów za pobieranie nauki (studia
    uzupełniające - dzienne, płatne). Sprawa jednak nie jest taka prosta.
    Spróbuje jednak to krótko przedstawić.

    W roku 2001r pracowałem w firmie X. W tym też roku zwolniłem się z pracy
    aby rozpocząć studia uzupełniające.
    W roku 2002 nigdzie nie pracowałem i kontynuowałem naukę.
    W roku 2003 ukończyłem studia i ponownie podjąłem pracę.

    Pytanie I
    Chciałem zapytać czy mogę teraz odliczyć sobie od podatku koszty związane z
    nauką które poniosłem w 2002r kiedy nigdzie nie pracowałem ponieważ
    studiowałem?
    Pytanie II
    Czy można odliczyć koszty poniesione na reaktywację na czas obrony pracy
    dyplomowej?

  • 2. Data: 2004-03-08 21:00:45
    Temat: Re: Odliczenia kosztów za naukę w szkole wyższej
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Niestety tylko odliczyc mozesz to co zostało zapłacone w 2003 roku