  • Data: 2009-12-17 08:37:31
    Temat: Obrot firmy a rejestracja do VAT
    Od: "Janek Niemowa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie: Zalozmy ze wykonuje usluge w PL dla podmiotu ktory ma siedzibe
    po za granica PL, platnosc przychodzi z konta tego podmiotu z kraju gdzie
    jest jego siedziba. Vat jest placony przez ten podmiot w jego kraju (wedlug
    przepisow jezeli byl bym VATowcem to i tak wystawialbym na fakturze VAT 0.00
    PLN oraz deklaracje VAT-UE).

    Teraz: czy obrot po ktorym nalezy zarejestrowac sie do VAT (40k PLNczy tam
    80k PLN w 2010) liczy sie tylko z podmiotami krajowymi czy z wszystkimi
    podmiotami ? Czy musze rejestrowac sie do VAT, jezeli wiem ze moj obrot z
    tym podmiotem przekroczy owe 40k/80k PLN.