  • Data: 2004-05-14 01:02:10
    Temat: Nowa PKD i REGON
    Od: a <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Czy trzeba teraz biec do GUSU żeby dawali nowy papier na PKD.
    Ja mam działalność w zakresie oprogramowania)dotychczasowe oznaczenia:
    72.20 oraz 72.20Z

    Teraz w nowym PKD jest:
    72.2 Działalność w zakresie oprogramowania
    KLASA 72.21 Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    PODKLASA 72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    więcej informacji
    KLASA 72.22 Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała
    PODKLASA 72.22.Z

    Czy trzeba to zmieniać samemu, czy GUS się o to martwi, co za to grozi???