  • Data: 2004-05-14 17:36:13
    Temat: Re: Nowa PKD i REGON
    Od: "Maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpisal to co mu podales :), albo pani gusiara uznala za stosowne - teraz
    > jest inaczej - wpisuja ci to co masz w Ew.Dzial.Gosp.
    może .. to dopiero moja pierwsza firma :) - a tak byłem przejęty że mogłem
    różne rzeczy powypisywać :)

    > założyć.
    > REGON masz ten sam - tylko uaktualniony, wiec wizyta w US i NIP1 do
    > zlozenia. ZUS olac.
    OK. Dzięki.

    jeszcze pomęcze: a jeżeli chciałbym sprzedawać skarpetki przez internet to już
    wizyta w urzędzie miejskim będzie konieczna i zmiana wpisu do ewidencji, potem
    GUS.

    W ogole pytanie czy danej firmie REGON może się w ogóle zmienić?

    Pozdrawiam
    Maciek.