  • 1. Data: 2002-09-17 17:41:18
    Temat: Nowa DG i pierwsze koszty
    Od: Kasios <k...@p...fm>

    Witam
    Złożyłam wniosek do UM o rejestrację DG
    w miejscu data rozpoczęcia wpisałam termin
    odbioru świstka czyli za dwa tygodnie.

    Chciałabym przeprowadzić drobny remont
    i w związku z tym mam kilka pytań.

    Siedzibę mam w mieszkaniu znajomego.
    Czy mogę zrobić tam drobny remont
    i faktury wrzucić w koszty?
    Zaznaczam, że ja tam nie jestem zameldowana
    i jest to zwykłe mieszkanie, a nie biuro.

    Czy mogę przepisać telefon na swoją DG,
    aby wrzucać go w koszty?

    Oraz najważniejsze muszę zrobić okazyjnie
    już teraz pewne zakupy (narzędzia)
    Faktury zakupu będą miały datę przed
    terminem rozpoczęcia DG. Czym mogę je wrzucić
    w koszty? i ew. jak?
    Faktury za remont też będą miały wczesniejszą
    datę...

    Pozdrawiam
    Kasia