  • Data: 2006-11-27 12:03:50
    Temat: Noty korygujące
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dwa problemy:

    1) Jestem VATowcem. Mam kilka wystawionych not do faktur. Dostałem błędny
    rachunek od nieVATowca.
    Wystawiam więc notę korygującą zgodnie z rozporządzeniem do KPiR, dane do
    noty wpisuję takie
    jak na notach do faktur i powinno być ok - z tym że numer daję
    kolejny(czyli jeśli miałem
    noty do faktur 1,2,3,4,5 to nocie do rachunku dałem 6). Następnie
    wystawiam jeszcze kilka
    not 'vatowskich' począwszy od numeru 7.
    Czy zrobiłem coś źle(odnośnie wymieszania w jednym ciągu numeracji not
    vatowskich i nievatowskich)?

    2) Jestem osobą prywatną. Kupiłem coś na fakturę, żeby mieć potwierdzenie
    że to moje.
    Na fakturze znalazły się literówki w nazwiksu i adresie. Chcę to
    skorygować.
    Czy mogę wystawić notę korygującą? Pewnie mogę, tylko z jakiego "paragrafu"
    - bo noty "vatowskiej"(na bazie rozp. z 25/05/2005) chyba nie mogę skoro
    nie jestem vatowcem?

    pozdrawiam