  • 171. Data: 2009-10-17 23:40:49
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeszcze nie zauważyłeś, że od jakichś trzech lat ta sprawa się
    > przewija
    > w interpretacjach - podejrzewam na skutek zarzutów pokontrolnych?

    ja chce sie obudzic!

    > Ja tam się nie dziwię, że się irytujesz, ale to *wszystko* są
    > skutki przyjęcia pewnych zasad opodatkowania :)

    to nie tak.
    Ja place za uzytkowanie samochodu juz od dawna.
    Natomiast dziwi mnie to, ze nagle bede musial placic jakoas konkretna
    wartosc, niezaleznie, czy jade 10km czy 1000...

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 172. Data: 2009-10-18 01:36:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.10.2009 00:21), Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO - przejdzie tylko pod warunkiem, że za tę cenę firma wypożycza
    > samochód *każdemu* kto chce.
    > Wtedy można zastosować art.11.2a.1
    > Inaczej US może zastosować art.11.2a.4 - dosłownie tak, "może zastosować",
    > bo przecież mamy "podmiot powiązany" i US może po prostu wydać "decyzję".

    No to dać w ofercie że wypożyczenie dla każdego, kto przedstawi
    zaświadczenie o zarobkach. Nikomu by się nie chciało dla wypożyczenia
    samochodu lecieć po papierek do swojego pracodawcy, a firma może sama
    wystawić ;)

    p. m.