    From: Balrog <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Niski ZUS w spółce jawnej?
    Date: Sat, 9 Aug 2008 03:30:26 -0700 (PDT)

    Witam!

    Od 2 lat jako studenci prowadzimy z kolegą działalność w dziedzinie
    IT. Aktualnie formą naszej działalności jest spółka cywilna, Kończy
    nam się promocja na niski ZUS, przez 2 pierwsze lata działalności.

    Czytałem kiedyś że jako spółka jawna mozna wciąż płacić niskie
    składki, niestety nie mogę znaleźć teraz tego artykułu. Nie bardzo
    uśmiechają nam sie składki 800+ na głowę, obaj odkładamy na III filar,
    tam przynajmniej stopa zwrotu >0%.

    Jak należy przekształcić działalnosc aby zachować prawo do
    preferencyjnej składki? Wpis do KRS nam nie straszny...

    Pozdrawiam, Tomek