    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Niezaplacony VAT meza
    Date: 11 Feb 2004 00:57:34 +0100

    Na nazwisko meza przyszedl "list milosny" z dzialu egzekucji US. Informuja o
    niezaplaconym VAT w grudniu 1999. W sumie 13tys + odsetki +koszty egzekucji.
    Albo zostanie to zaplacone w ciagu 3 dni, albo zajma mienie ruchome,
    nieruchome, wynagrodzenie.

    Maz wyjechal 2 lata temu za granice (mialo byc na 4 dni). Nie przysyla nic,
    nie daje wlasciwie znakow zycia (sporadycznie).

    Mam 3 dzieci i jedna pensje. Zadnych ruchomosci i nieruchomosci. Zadnego
    samochodu, nic, co moznaby zajac, oprocz pensji, z ktorej juz spacam dlugi
    meza za wyleasingowany samochod.

    Boje sie kolejnego komornika. Odezwac sie i negocjowac z US, czy udawac, ze
    nie widzialam listu i nic nie wiem i czekac na wyrok? Co moga mi zrobic? Czy
    wejda mi na pensje? Nie rozwiodlam sie, bo nie chroni mnie to przed starymi
    dlugami. dzieci by mi tego nie wybaczyly. bardzo za nim tesknia i licza na
    jego powrot.

    Z gory wielkie dzieki za kazda rade. Znajoma radzila napisac do US i wyjasnic
    sytuacje, ja jednak boje sie ujawnic. Niedawno zmienilam adres, powinnam
    zglosic to w US, ale teraz sie boje.

    parrot