    From: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Nierozliczony VAT7
    Date: Wed, 18 Jun 2003 12:26:57 +0200

    Witam,

    Pare miesięcy temu kupiłem parę drobiazgów, zapłaciłem gotówką,
    wziąłem fakturę na swoją działalność, jednak był to taki drobiazg
    że całkiem o tym zapomniałem, faktura gdzieś mi zaginęła
    i nie skorzystałem z możliwości odliczenia sobie VATu
    i dochodowego w KPiR (a towar był taki, że mógłbym to zrobić).

    Obecnie ta zapomniana FV się znalazła, pytanie czy muszę/powinienem
    ją zarejestrować? Ogólnie rzecz biorąc: czy jeśli "zgubienie"
    faktury wywołuje negatywne skutki tylko dla mnie osobiście,
    a budżet państwa nic na tym nie traci (a wręcz zyskuje) to czy US
    może się do czegoś przyczepić?

    Pozdrawiam,

    ZS