  • Data: 2006-12-12 14:56:09
    Temat: Niedopłatne świadczenie w ramach umowy
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie jest granica między opodatkowaniem a nieodpodatkowanie odpłatnych
    świdczeń
    w ramach realizacji umowy? Przykładowo - zamawiam w jakieś firmie(DG OF)
    wykonanie czegoś,
    ale z moich materiałów. Czy tamta firma musi zapłacić podatek od
    nieodpłatnego świadczenia
    od tych przekazanych materiałów(i ew narzędzi)?
    Podobnie - mam licencję na jakiś software. Teraz podzlecam wykonanie
    czegoś przy użyciu
    tego programu. Czy to jest nieodpłatne świadczenie dla mojego podwykonawcy?
    Nie mogę znaleźć rozwiązania, a z UPDoF wychodzi mi że nie ma granicy dla
    pazerności fiskusa.

    pozdrawiam