  • Data: 2005-01-29 14:23:22
    Temat: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.
    Mam problem z zainstalowaniem Płatnika 6.03. na moim kompie (windows XP).

    Poprzedni płatnik, którego mam na kompie to 6.01. (chodzi).

    Wrzucam płytkę pobraną z ZUS nakazuję instalację (bez odinstalowania starej
    wersji), pomijam utworzenie nowej bazy (chcę by program przejął starą)
    Instalator każe podać mi imię i nazwisko Administratora (wpisuję) i hasło -
    podaję hasło (duże i małe litery, cyfry - ponad 8 znaków), potwierdzam hasło
    i dostaję komunikat:

    "Nie można odczytać obowiązującego hasła administratora programu płatnik.
    Nastapiło uszkodzenie struktur danych programu. Odinstaluj i ponownie
    zaintaluj program."

    Co mam odinstalować, skoro instalacja się nie powiodła?
    Na to konto zmieniłem nawet hasło w płatniku 6.01, by spełniało warunki
    wymagane przy tym haśle przy instalacji. Nic nie pomaga. płatnik 6.01 nadal
    chodzi.

    Ma ktoś jakiś pomysł lub zna przyczynę, że ten płatnik nie chce mi się
    zainstalować?

    Dziekuję z góry za pomoc i sugestie.
    Pozdrawiam
    Tomek