  • Data: 2008-12-16 21:45:25
    Temat: Naprostsza faktura na 1 usługę
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiam faktury na usługi, z pojedyńczymi pozycjami.
    Ostatnio postanowiłem że je radykalnie odchudzę
    Zostało tyle:

    Za co: Emisja bannera reklamowego w dniach X do Y w serwisie Z
    Wartość netto : 100zł
    Podatek: 22zł
    Wartość brutto: 122zł

    nawet bez kanonicznej tabelki podsumowującej

    Patrząc do rozporządzenia od faktur wszystko się zgadza:
    Nazwa usługi - jest (emisja bannera)
    Zakres usług - jest (od-do + gdzie)
    Cena jednostkowa(??) usługi - jest
    Sprzedaż netto, brutto, stawka podatku, podatek - są
    Słownie nie ma - ale od grudnia 2008 nie trzeba podawać

    Zastanawia mnie tylko jedno - co to jest ta cena jednostkowa usługi,
    bo dla towarów to jest jasne skoro trzeba podać miarę i ilość.

    Kto z Was wystawia(ł) lub otrzymuje/otrzymywał takie faktury
    i kontroll (nie) zakwestionowała?

    Pozdrawiam,
    Tomek