  • 1. Data: 2006-06-13 07:42:20
    Temat: Najem a amortyzacja
    Od: "TS" <j...@o...pl>

    Witam

    zwrocilem sie z zapytaniem do kilku ksiegowych i uzyskalem rozne ,
    nieprzekonywujace odpowiedzi , wiec mam watpliwosci:

    Czy wyanjmujac mieszkanie komus - jako osoba prywatna - mam prawo od wpisania
    w koszty uzyskania przychodu amortyzacji tego mieszkania.
    przyklad.
    powiedzmy mieszkanie kosztuje 200 000 zl
    amortyzacja od mieszkania powiedzmy wynosi 1,5% rocznie czyli 3000 zl rocznie -
    przeciez mieszkanie sie zuzywa.

    czy wykazujac przychody du US w celu ich opodatkowania jako osoba prywtna (
    pit 5) moge te 3000 zl amortyzacji wliczyc w koszt uzyskania przychodu ?

    Ile wynosi amortyzacja w takim przypadku

    dziekuje i pozd

    TS

  • 2. Data: 2006-06-14 18:47:19
    Temat: Re: Najem a amortyzacja