  • 1. Data: 2006-06-12 19:47:06
    Temat: Rachunek dzieło
    Od: ntst <u...@b...org>

    Hej,

    Jestem laikiem a musze wystawić rachunek za dzieło.
    Czy moglibyscie powiedzieć jakie aktualnie obowiązują
    stawki procentowe w wyliczeniach.

    Koszt uzyskania przychodu (50%) ?
    Podatek od podstawy opodatkowania (19%) ?

    jeszcze coś ?

    nie potrzebuje zadnych ubezpieczeń

  • 2. Data: 2006-06-12 19:53:28
    Temat: Re: Rachunek dzieło
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "ntst" <u...@b...org> napisał w wiadomości
    > Koszt uzyskania przychodu (50%) ?
    > Podatek od podstawy opodatkowania (19%) ?
    >
    > jeszcze coś ?

    Tyle tylko, że kwotę podatku zaokrągla się do PEŁNYCH ZŁOTYCH.

    A jesteś pewien że przekazujesz prawa autorskie i masz prawo do 50% kosztów
    uzysku? Dla nieprzekazujących praw autorskich kup to 20%.

    Magdi

  • 3. Data: 2006-06-12 19:57:43
    Od: ntst <u...@b...org>

    Magdi napisał(a):

    > A jesteś pewien że przekazujesz prawa autorskie i masz prawo do 50% kosztów
    > uzysku? Dla nieprzekazujących praw autorskich kup to 20%.

    Przekazuje prawa autorskie